Kako uspješno pretvoriti upit u rezervaciju?
28.12.2022.
Kvalitetna i dobro odrađena komunikacija sa gostima putem elektroničke pošte ključ je uspjeha svakog privatnog iznajmljivača koji želi popuniti svoje kapacitete i maksimizirati svoju dobit. Ako ste oglašeni na portalu poput ApartmanInfo sa direktnim kontaktom iznajmljivača i gosta onda će komunikacija putem e-maila biti glavni oblik komunikacije i poslovanja. Ovakav način poslovanja nudi mnogobrojne prednosti za privatne iznajmljivače, jer imate potpunu kontrolu nad vlastitim poslovanjem i Vi birate sve uvjete poslovanja, od cijene smještaja, visine depozita kako bi rezervacija bila osigurana pa do samog rasporeda i datuma dolaska i odlaska gostiju tako da u sezoni nemate rupe od par dana koje je doista teško popuniti. Ovakav način poslovanja Vam također omogućuje da već na proljeće imate popunjenu kompletnu sezonu, pa čak i predsezonu i post sezonu tako da bez pretjeranog stresa i bojazni od otkaza primjerice agencijskih gostiju dočekate svoje prve i ispratite svoje posljednje goste.
Primjer upita gosta sa ApartmanInfo kataloga
Na primjeru ćemo najbolje prikazati što točno mislimo pod kvalitetna komunikacija, a za primjer smo uzeli jedan upit poslan sa ApartmanInfo kataloga koji je na kraju uspješno realiziran u rezervaciju.
Poštovani, dobili ste novi upit za Vaš objekt putem 9 kataloga ApartmanInfo.hr.
Kontakt podaci:
Ime i prezime: xxxxxx
Email: xxxxxx@gmail.com
Telefon: +491xxxxxxxxxx
Booking podaci:
Datum od: 21/08/2016
Datum do: 17/09/2016
Upit:
Sehr geehrter Anbieter,
wir würden gerne ein Appartement für 2 Personen in der XXXXXXXX in XXXXXXXX für 10 bis 14 Tage im Zeitraum von Mitte August bis Mitte September mieten.
Bitte teilen Sie uns (ein Ehepaar, 50 Jahre alt) mit, welche freie Kapazitäten verfügbar sind.
Herzliche Grüße
XXXXXXX
Za prijevod upita pomoću online prevoditelja kliknite na: http://translate.google.com
Ugodan dan Vam želi Vaš ApartmanInfo tim.
http://www.apartmaninfo.hr
Primjer kvalitetnog odgovora na upit
Upit je poslan na njemačkom jeziku sa njemačke verzije ApartmanInfo kataloga ( unterkunft-in-kroatien.de ) i ako ne govorite njemački nema razloga za paniku jer na raspolaganju Vam je besplatni alat od Google-a za prijevod Google translate. Prema našim statistikama, većina upita je poslana na drugim jezicima (engleski, njemački, poljski, češki...), tako da što prije svladate korištenje besplatnog prevoditelja, time ćete si i olakšati komunikaciju sa gostom i putem e-maila, ali i kada odsjednu u Vašem smještajnom objektu. Nakon što ste preveli upit i vidjeli da su gosti zainteresirani za smještaj od sredine kolovoza do sredine rujna i to na 10 do 14 noći, slijedi Vaš odgovor i Vaša ponuda. Naravno ako ne govorite njemački u ovom slučaju, Vaš odgovor ćete napisati na hrvatskom i opet pomoću prevoditelja prevesti na njemački.
Lijep pozdrav g. XXXXXX,
Hvala Vam na iskazanaom interesu za naše Apartmane XXXXXX
Imamo slobodan 1 studio apartman (3+1) broj 4, od 28.08. - 10.09. (13 noći)
Apartmani XXXXXX se nalaze u samom centru XXXXXXX, 100 metara od centra, starog grada, mora i glavne plaže. Parking je osiguran (pored kuće).
XXXXXXX je jedno od najpoznatijih turističkih središta Dalmacije (organizirani se turizam razvija od 60-ih godina) te jedno od najslikovitijih malih mjesta na Jadranu, s mnoštvom karakterističnih uskih uličica u staroj jezgri na brdovitu poluotočiću. Također je poznat po svojim kilometarskim šljunčanim plažama, a njegova geografska lokacija je savršena za otkrivanje nacionalnih parkova Krka i Kornati.
Studio apartman (3+1) broj 4 se nalazi na 1. katu i ima površinu od 35 m2 + balkon 5m2 sa prekrasnim pogledom na more.
Studio apartman sadrži jedan bračni krevet i jedan kauč (pomoćni ležaj), mini kuhinju (u kuhinji imate hladnjak sa ledenicom, štednjak i sve posuđe potrebno za kuhanje), kupaonicu sa tuš kabinom i naravno balkon sa prekrasnim pogledom na more gdje na raspolaganju imate ležaljke i stol.
Apartman je klimatiziran te ima sat-TV i besplatni pristup internetu (WiFi).
Cijena iznosi XX € za noć za apartman i u cijenu je sve uključeno (turistička taksa, parking, klima, posteljina, ručnici, WiFi, korištenje grilla...).
Na krovu kuće se nalazi terasa sa panoramskim pogledom na cijeli XXXXXXX koju mogu koristiti svi gosti i gdje možete koristiti ležaljke za sunčanje i opuštanje u prekrasnim zalascima sunca.
Nadamo se da Vam se sviđa ponuđeni apartman i ako želite napraviti rezervaciju, molimo Vas da nam se javite.
Da bi vaša rezervacija bila osigurana potrebno je uplatiti 30% od ukupne cijene boravka unaprijed, a 70% prilikom dolaska u apartman.
Sve dodatne informacije i fotografije apartmana možete vidjeti na našoj web stranici:
www.webstranica.com
Ako imate još dodatnih pitanja, slobodno nam pišite.
Uz srdačan pozdrav
XXXXXXXXX
Odlike kvalitetne komunikacije sa gostima
Na primjeru odgovora vidimo kako je kompletno prezentirana ponuda smještaja počevši od zahvale za iskazani interes, preko opisa samog objekta, njegove lokacije i mjesta u kojem se nalazi, opisa smještajne jedinice pa do točne cijene i uvjeta rezervacije. Gost je dobio u jednom e-mailu mnoštvo korisnih informacija na temelju kojih se može odlučiti za slijedeći korak, a to je uplata depozita odnosno osigurana rezervacija.
U nastavku Vam dajemo nekoliko korisnih savjeta kako što profesionalnije odraditi posao oko upita i rezervacija.
1. Odgovorite na svaki upit - Vrlo je važno da uvijek odgovorite na svaki upit, pa makar Vam termini bili zauzeti. Gosti uvijek cijene odgovor, pa makar i bio negativan. Vrlo je poželjno ponuditi prvi slijedeći alternativni termin jer gosti se u dosta slučajeva mogu prilagoditi Vama ako im se Vaš smještaj jako svidio, a naravno uvijek možete preporučiti susjeda ili poznanika koji u traženom terminu ima slobodnih mjesta.
2. Budite ažurni - Odgovarajte na upite što prije jer gosti uglavnom šalju na više adresa upite i naravno ovdje brzina ima veliku ulogu u odabiru smještaja za gosta jer mu otkriva i koliko je iznajmljivač ozbiljan u svome poslu.
3. Koristite obrasce - Kako biste si olakšali i ubrzali cijeli proces sa odgovorima na upite koristite već unaprijed napisane obrasce (šprance) i onda ga samo prilagodite trenutnom upitu.
4. Profesionalno prezentirajte ponudu - Kada odgovarate na upit vodite računa da se što bolje prezentirate, da pritom budete ljubazni, da sve informacije koje ste naveli budu istinite i točne i da istaknete sve prednosti Vašeg smještaja (lokacija, pogled, zelenilo, mir i tišina, blizina mora, prekrasne plaže, mogućnost izleta, dodatni sadržaji...)
Ako se pridržavate gore navedenih načela i principa prilikom komunikacije sa gostima uvelike ćete si povećati šansu za realizaciju upita u osiguranu rezervaciju. Svaka nova rezervacija je mali uspjeh koji će Vam na kraju osigurati poslovanje bez puno stresa, veću popunjenost kapaciteta i na kraju krajeva veću zaradu. Stoga vodite računa i o svim najsitnijim detaljima prilikom komunikacije sa gostima jer zadovoljan gost je garancija i zalog za buduće poslovanje privatnih iznajmljivača u Hrvatskoj kojih je svake godine sve više i više.
Oznake: upit, odgovor, rezervacija, komunikacija s gostima
Bilo bi nam drago da podijelite svoje mišljenje, iskustva i pitanja u komentarima ispod
Pretraži blog
Kategorije
Klub iznajmljivača - newsletter!
Želite li dobivati korisne savjete, ideje i preporuke za unaprjeđenje poslovanja kao privatnog iznajmljivača, pretplatite se na naš newsletter!